Prologue.
For she is his poet and he is her poetry - Lang Leav x
NO SIGN


pagy ni, aku bangun lam kul 6 lebih gitu. lewat la jugak. tp, sempat lagy sampai awal kat skula. sampai kat skula tu, ada thobur. dalam bahasa lain, perhimpunan. hahahaha. aku ngan G.Avenue duduk barisan belakang dekat ngan dhobitoh2. dengar mudir berbobel lebih kurang 45 minit. PK HEM baru. ustaz zana kena tukar kat MML. cehhh. MML jugakk. PK HEM baru ni guru pompuan. nampak baek. tapi, x tau la. hahaha.


then, lama sikit tu. ada la sorang DHOBITOH yg bernama F****** panggil aku. aku ni, nmpk pelik dah. semua cikgu2 bd yg sibuk duduk kat belakang, tgk pelik. lebih2 agy, ustzh. H*****. fuhh~ muka masam nak mampus. then, terpaksa la ikut dhobitohh tu bwk aku kat cikgu2 BD. kena tikam dgn soklan2 laserrrr! ' awak ni, pakai inai, kahwin dah ke?' and banyakk lagy la. sakit betul haty. 


kena masuk bilik BD. first time pulak tu. first day sekolahh. benci betol.semuanya psl dhobitoh tu la. nak sebut nama, x sanggup pulak. dah la skema pelikk gitu. sakit betol haty nih. kena kikis inai. padahal, ustazah H***** dah tau x hilang juga lau kikis, suh jugak kikis. memang weirdo. urghhh. =.=


pakai inai pon x bolehh. kerongsang x boleh. semua x boleh. huhhh~ first day sekolah kena masuk bilik BD. hurmmmm. pelik pelik. whatever. :(

Layout by ohfudge!. Colours from Colourlovers. Font from Google Web Fonts.