Prologue.
For she is his poet and he is her poetry - Lang Leav x

seriously, memang benci gilagila hari ni. rasa nak tikam jer pompuan tu. x habis2 cebik mulut kat aku. mulut tu memang..URGGHH. =.= sakit gila hati. tak puas ngan aku, cakap la depan2. ni nak maen jeling2, cebik mulut. tau la kau tu pompuan 'cantek'. plus, aku bukannya buat kau sakit haty ke. apa ke. so, naper kau suka cebik mulut kau eh kat aku? ke mulut kau tu memang camtu? huhhhhh~ malas nk layannn dahh. aissshhhhh. sakit mata aku pandang kau. org senyum tak nak balas. dah la jadi AJK ****** *****. aku nak masuk pun jadi tak nak. 

actually, aku sakit haty ni. banyak sangat probs. okay. out nowww. :(

P.S : i really do need 'you' kawan ! :(


Layout by ohfudge!. Colours from Colourlovers. Font from Google Web Fonts.