Prologue.
For she is his poet and he is her poetry - Lang Leav x
ermm. title x der 'cause aku nak membobel jer nie. so, please 'READ'. :D 

hari Khamis mula, Una pergy kem. entahh la kem apa. sal HIV gitu. hahaha. anjuran Y2Y x silap aku. aku x tau sangat sal Y2Y ni. yang aku taunya, singkatan untuk, 'Youth To Youth'. hurmm. so, sekarang ni aku tidur sorang2. Una balik hari ni. dalam kul 5 ptg. borink-borink. x tau nak wat apa. lau dia ada, bergaduh x henti-henti. kadang2 serabut jugak, tapi.. yerr laa~ she's my sister. HAHA:)

sekarang ni, aku tengok citer 'Nobuta Wo Producer'. citer ni pasal highschool friends. best gila. memang TOTALLY lawak! hahaha. sikit2 tergelakk. dahh la YAMAPI ada ! arhhhhhh! XD hensem. gila-gila. cool pulak tu. tapi, dalam citer tu bukan dia jadi hero. huuu:( sedihh ugak 'cause lam citer Proposal Daisakusen dia hero. tapi kan~ dalam citer ni, watak Yamapi memang unique. hahaha. gila-gila gitu. 

hari Selasa ni aku bertanding Choral Speaking. urgghhh. gelisah juga ni. memang la dahh ingat line-line and so on, tapi sbb berlawan dgn kumpulan Biru jadi gementar sikit. hurmmmmmm. takper2. kena berusaha juga dapat gelaran johan untuk kumpulan Ungu, choral Speaking tahun ni! fighting ! Ungu Power, ENTER ! XD

Layout by ohfudge!. Colours from Colourlovers. Font from Google Web Fonts.