Prologue.
For she is his poet and he is her poetry - Lang Leav x

yesterday, ada pertandingan ICT dekat dewan asma'. aku ngan qiehah bertugas tangkap gambar. ada 4 sekolah semua yang ambil part dalam pertandingan nihh. Shamsul Maarif P&L, MTAQ, MTS, Kok Lanas. and, ada juga sebuah sekolah ni yang dipanggil 'MPI' yang tak diundang, datang kat MP, buat jahat and then BLAH camtue. memang MUKA TEMBOK gila. time turn ICT MP nk tayang animasi diorang punya, tiba2 ada masalah. memang semua orang gelabah. memang disaster betol. memang sepatutnya MP yang jadi johan, tapi disebabkan ada masalah sikit, x dapat nombor. 

NAK NANGES T.T

time nihh lahhh part yang paling SEDIH. time tengok ahli ICT nanges. sampai aku pon nak nanges. memang dah berair pon mata aku. memang tak der rezeki diorang. sabar la. taon depan ada lagy. janganla sedih2. naty aku pon sedihh. (aku tanak nanges, aku nak jadi kuat) :)

P.S : sabar lahhh. everything happens for a reason :)

Layout by ohfudge!. Colours from Colourlovers. Font from Google Web Fonts.