Prologue.
For she is his poet and he is her poetry - Lang Leav x
puas teramat sangat , haah . puas , tadi baru habis tengok citer Nada Cinta . seriously , x pernah dgr pon citer tuhh tapi thanks to adik arehh ngan naim 'cause syorkan cerita tuhh . tengok citer sambil chatting ngan adik areh, naim and ain . semua orang puass and boring . haharr , and tadi . fuhhhh ~ maluiii gilaa . haha , tapi memang takdir sungguh lahh :) sangat2 bersyukur sebab si dia online time tuhh #alhamdulillah :) x  nak ulas panjang2 , maklumlahh tempat ni public , so kepada yang terasa tuhh , cepat2 lahh activate , kitaorg semua rindu anda , haah , bukan aku sorang . semuaa orang (:

hari ni tak pergy sekolahh. mujur tak pergi sebab ada spotcheck. oh mai god. memang gila larhh. ada budak histeria sampai. ada kabar angin mengatakn yang seorg pengawas yang feymes dgn ke'skema'annya raba sorang budak ni time dia check budak tuhh . budak tuhh memekik , yer lahh . sedap2 jer nak raba orang , eiii kalau aku bagi penampar terus . and , ada juga bad news . haha , qiehah , yani , pipah kena pnggl , haah , mula2 diorang tanya qiehah , 'balqis ada gewe ko' ? hahaha , nk tergelak dgr soklan tuhh . urffhhhh , x der lah. okay ! aku x der gewe and akuu nak single jer sampai jodoh aku datang dengan sndiri !

kalau korang nak tahu sangat , hari khamis minggu lepas aku keluar ngan kawan2 lelaki sekolah rendah aku , okay ? macam reunion la juga , bukannya dengan pakwe aku or wtv lahh . salah ke kalau nak keluar dengan kawan2 sendiri ? lagipun , aku bukannya sorang2 , ada peneman ehh . eii , tolong jangan jaga tepi kain orang leh x ? kitaorang kawan n kawan selama2nya ! korang semua yang penyibuk tuhh , jangan musnah kebahagiaan kitaorg boleh tak ? kalau tak caya sangat , kol sendiri la diorang tuhh ~ urffhhhh , kadang2 aku sendiri tak faham . takper lahh , sekarang ni , aku malas nk bertekak and bergaduhh .

and one more , pasal facebook aku , pasal gambar yang aku upload , pasal status2 aku , itu facebook aku ok ? ikut suka hati aku nak post apa2 pon . so , please . jangan sabitkan facebook aku . that's my facebook , korang x der hak nak suh aku delete atau buang gambar2 yang aku upload , salah ke kalau aku nak simpan semua gambar2 tu jadi memori ? tak salah kan ?

okay , sekarang pkul 1:38 AM . haah , lewat dahh . pagi nanti kena bersedia pergi sekolahh n hadapi cabaran2 yg hadir , fighting ! walau apa2pon terjadi , aku akan jaga persahabatan ni sampai bila2 , nothing can touch us :) nitee , ILY all <3 <3

P/S : Rise and rise until lambs become lions :)  #ILYSM 

Layout by ohfudge!. Colours from Colourlovers. Font from Google Web Fonts.