Prologue.
For she is his poet and he is her poetry - Lang Leav x
wahh , sangat boring . tak hau nak wat apa . so , update la blog ni even x hau nak citer apa . herrmmm , semalam pergi beli kain kat Kamdar untuk majlis konvo along . beli kain satin je . warna sama . warna purple . purple muda . okay la kott .

pasal kawan aku tuhh , okay dah kott . berbaik kott . entah la , kalau aku online and dia pon online , aku tanya sepatah , dia jawab sepatah . maybe betol la kata kawan aku sorang nih , maybe akan berbaik tapi x macam dulu . haaahaa , tu la . maybe salah aku . rasa bersalah gila2 tapi benda yang dah terjadi , nak wat camner ? HAHA .

herrmmm . and ada satu ayat ni dia selalu kata , aku tak faham . memang tak faham makna tersirat disebalik ayat2 dia . huhuu , x hau nk wat camner dah . still , aku rasa sedih gila2 . entah naper . maybe sebab aku rasa kehilangan .

okay , tanak tulis panjang2 , so maybe setakat ni jer kott . harap2 hari esok akan jadi lebih baik dari hari semalam . ameen ~. :)

Layout by ohfudge!. Colours from Colourlovers. Font from Google Web Fonts.