Prologue.
For she is his poet and he is her poetry - Lang Leav x
yeyy . esok raya . raya haji . tapi , raya yang ni x best sangat . haha , sedih gila2 . tapi , perkara yang dah berlaku memang tak boleh diundur . herrmm . harap2 si dia yang berada di sana akan sentiasa sihat & please cepat la balik :( #we all miss you . haha :)

and , rasa sangat kehilangan . yupp , kehilangan orang yang aku sayang sangat2 . aku x pernah benci kau pon . tak pernah . cuma kadang2 aku pelik ngan kau . kau benci aku ke sebenarnya ? okay2 , memang nak sangat cuba lupakan segala2nya . susah la . haha , sumpah i miss the old you . nampaknya , hari2 dulu tak kan datang kembali dah . haha , sorry kalau aku buat kau rasa 'pelik' . sorry , imysm :)



Layout by ohfudge!. Colours from Colourlovers. Font from Google Web Fonts.