Prologue.
For she is his poet and he is her poetry - Lang Leav x
sorry . memang tak sampai hati sangat tengok orang terluka + sedih disebabkan aku . siapa pon x nak kan ? haha , ermm . tapi , masa dah tak boleh diundur kembali and hidup mesti diteruskan . haah , mesti korang cakap eleh cakap senang la sebab bukan kau yang rasa . haha , tak lahh . aku rasa sedih gila2 sebab bagi harapan kat orang . sedih sangat2 sampai kadang2 tu nak putar balik masa and fix everything . so , just one word yang boleh diungkapkan , SORRY . sorry kepada saper2 yang tak puas hati ngan aku , sorry kepada saper2 yang benci ngan aku , sorry kepada saper2 yang banyak sakit hati ngan aku .

hermmm . macam mana nak fix balik kesilapan kita ? seriously , aku x tahu . tak tahu , tak tahu dan tak tahu . sorry , sorry and sorry . take care and always take care and always ;)

P/S : i'll always pray for you :)

Layout by ohfudge!. Colours from Colourlovers. Font from Google Web Fonts.