Prologue.
For she is his poet and he is her poetry - Lang Leav x
oh mai , kata semalam nk update blog tapi x update2 pon . ahakkkss , tak sempat + malas . tapi , kena update la juga . semalam , sperti yg sdh tertera kt bwh , kitaorg (member G.A) pergy restoran nasi ulam kat kampung kraftangan . ceritanya , semua bermula kat skula . haha , lawak gila . rasa nak tergelak pon ada slps ingt balik .

pagi tuh , aku pergy skula . then , slps ain sampai , pergy tros msk bilik it sekali ngan hajar , piqah , najwa . lama sikit tuh , pipah pon datang . and , intenet hari tu gila . x leh bukak , so kitaorg yg ada dlm bilik it nihh cam geram gila . urrffhhhh . buka pendrive pipah . tgk citer secret garden parody big bang punya . memang kitaorg gelak sampai nk pecah perut . oh mai god , time top cium seungri , aku memekik kuat gila . haha , tak sangka -.- then , watif ngan qiehah pon msk bilik it juga . watif last sekali msk bilik it , and dia x kunci pintu . lama sikit tu , kitaorg bunyi cam ada org buka pintu , tgk2 ada 3 org lalat ijau . urffhh , semua org terkejut . dah la komp aku time tuhh aku pasang game , ahaaaa . brigak gila xD then , 3 org tu suh kitaorg pergy masjid . time tu aku mujur tak sempat lagi nk charge kamera lau x mmg teruk lah kena . then , kitaorg kunci pintu bilik ict and kononnya pergy masjid .

time dok dlm kawsn asrama ter , cepat2 kitaorg check line n tros berlari msk bilik it . hahaha , msk bilik it , kunci dr dlm kononnya x der org la dlm bilik it . kitaorg (aku, watif, qiehah , pipah) tros salin baju . and , aku bwk shawl pashmina pink . haha , gila susah nak pakai . memang x pandai lamsum . mujur ada hajar ngan qiehah . ahaaa , thankss guys , you are the best :) brp kali belit shawl tuh , last2 jadi juga . mujur jadi . aku ni , okay ke tak ni ? okay ke tak ? boleh sejuta kali aku tanya soklan tuhh . sampai naik muak geng2 aku -.- kikiki ^^

ahaa , then terus pergy pintu pagar belakang , mujur pagar buka , sbb ada majlis pibg . ayah aku pon ada . haha , besu gila nk pergy majlis pibg mmp xD and , dipendekkan cerita . kitaorg pergy parkson , then tros jalan kaki pergy restoran nasi ulam tuhh , haha . sebaik sampai je kt restoran tu , kitaorg mmg 'darat' gila . ehh , comel la tempat ni . ipah kata , x hau la pula kat sini ada kelas lukisan . haha , memang DARAT . fes tyme kan . haha xD

then , msuk dlm restoran tuh , kitaorg cari tmpt duduk and kononnya nk tnggu tini . tapi , sebab dia LAMBAT sangat , kitaorg tros amik lauk . heee , amik ikan patin , ikan keli . haha , amik ulam . then , sebaik tini sampai , kitaorg tros mkn . sedap laaaa mkn kat situu , baru rasa ketimuran sikit . ni gak , asyik2 mcd . aihhh , puahhh -.- then lama sikit , jeng jeng . nampak a*** . haha , nampak dia pakai baju merah . oh mai , cepat2 menusuk . haha , takut + segan . :P

slps siap mkn , pergy amik gmbr . stat bagy hadiah kt ipah . sebak gila time tuh :'( baru rasa kehilangan yg teramat sngt . and , yes . aku menangis time tuh . taleh tahan der , dah la aku ni emo . huuuu , sambil2 tgk gambar , kitaorg gelak ketawa . ya tuhan , tolonglah biar kitaorg tak akan berpisah buat selama2nya . i love them the most :'(

Afifah Nizar , i will miss you . silap , WE will miss you . tolong jaga baik2 hadiah kitaorg tu and thanks for the gifts yg kau bagi kat kitaorg . insyaAllah kita akn guna taon depan . oh mai , rasa nak menangis je . sorry kalau aku ada buat kau rasa terpinggir sblm ni . tak , kitaorg akan selalu syg kau . sampai hujung nyawa kitaorg . and janji aku , aku akan selalu ingat kau . sampai bila2 . dear , don't ever ever forget us . promise ?:'( 
Girls' Avenue Forever and Always <3 # We will always  you Afifah Nizar :')




Layout by ohfudge!. Colours from Colourlovers. Font from Google Web Fonts.