Prologue.
For she is his poet and he is her poetry - Lang Leav x
haiiiiiiiii . wow , dah 2 hari tak update blog , kenapa internet masih bengommm ? haiyyooo , susah-susah . haha , lately , rasa sangat bahagia . waaaaaaaaaaaaaaa , still terasa betapa bahagianya dapat 9A . i can't believe i can't believe . haha , still terasa betapa berdebarnya jantung time naik atas pentas ambil slip PMR , the best damn memory in my life ! boleh tak kalau nak alami sekali lagi 'feeling' tuh ? best best best :D

and , today is Monday . kelmarin , Hari Sabtu , pergi Y2Y ngan Una . actually , tak berniat pon nak pergi tapi sebab dia suruh kan , so terpaksa la . haha , then , wowww , best gila main game kat Y2Y , makanan pon banyak , hahah ! makanan terr penting sekali :P i met new people , make new friends . it was great and super-awesome ! then , kenal dengan Abg Syuk , Kak Hasnin (baik gila kak ni , dah la lemah lembut , haha xD) tahun depan for sure nak register untuk jadi ahli kelab Y2Y , of course la aku nak ajak kawan2 aku join sekali . heee , saya kan pengecut orangnya . heee :P

so ? i guess life isn't so bad . yup , Allah is fair . and i do believe that :') maybe apa yg aku tak dapat sebelum ni , akan memberi kesan yang tak baik untuk aku ke , i don't know , just one thing for sure everything happens for a reason . and yeah , i miss my sister (yg berada jauh di mata , 2 orang , guess it by yourself) , i miss my best friends (Girls' Avenue , you guys are the best !) , and aku rindu kawan2 sekolah rendah aku , Najihan , Syahida , Dalily , and ramai lagi . i miss them lotssss . i miss more and more each day . heee , i'm the type of girl yang cepat ceria , cepat menangis , cepat rindu , cepat makan , hahah . semua cepat except working :P hahaha xD

Layout by ohfudge!. Colours from Colourlovers. Font from Google Web Fonts.