Prologue.
For she is his poet and he is her poetry - Lang Leav x

lalalala , malam ni nak post pasal .. erm , citer petang tadi ? haha , sedih gila-gila . actually , x percaya pon apa yg kau cakap . haha , buat2 percaya jer . memang la kat luar cuba juga senyum , tapi dalam hati terseksa gila tahu tak . so i guess memang kena lupa la semua ni . yes yes , i can do it . heeee . wish me luck . bye bye , take care . semoga bahagia selalu . #ikhlas ke ni ? entah la . rasa macam kau tak jujur sepenuhnya lagi or maybe just me nak dengar apa yg aku nak dengar . haha .

so i guess this is the end . actually , aku sendiri letih . letih sebab no matter how many times i tried , result yang keluar sama je . tak berubah . haha , what will happen if we never met ? urfhhhhh , okay . stop kat sini jer . apa ni emo2 , jadi kuat la sikit ! (senang cakap , bukan kau yang rasa ) HAHA . tak berniat nk kata kat saper2 pon just entah la . orang tak akan faham apa yang kita rasa sbb diorg bukan dok kat tempat kita , cer kita tukar roh , cuba rasa apa yg aku rasa . haha , , , , mesty BEST punya . -.-

at least , aku dah cuba kan . haha , worth to fight , worth to try . heeee , still . kena jadi kuat juga . fighting fighting ! but , seriously , kan best kalau boleh baca fikiran orang . . mesty senang jer . tak perlu jd complicated gila . dosa pon tader sbb menipu (kalau tipu la) . haha . apa yg aku membobel ni .
SHUT UP . SHUT UP . OMG . I DON'T CARE ! :'(

to her (i don't even know who she is) , make him happy . he's so special and will always be . take care of him . bye .



Layout by ohfudge!. Colours from Colourlovers. Font from Google Web Fonts.