Prologue.
For she is his poet and he is her poetry - Lang Leav x
sorang2 deactivate fb . sampai aku pon rasa nak deactivate . haishhhh , apa yg berlaku ni ? hurmm , semua orang ada prob masing2 . huhu . be chill la :) everything's going to be fine . i hope so .

and , nak citer pasal apa yg berlaku pagi tadi . ada 2 org pegawai kesihatan dtg umah dlm kul 11 . diorg nk check nyamuk aedes . huhu , petang karang diorng nk lakukan operasi fogging . kan ? tak silap aku la . then , diorg pergi belakang umah . haha , then panggil mak aku . aku dok dlm umah je , mengintai dari dlm . huhu , diorg kata ada air bertakung . air aircond bilik atas . ada nyamuk aedes kat situ . huhu , then , mak terus buang air bertakung tu .

and , tiba2 teringat . mesti ada org buat laporan pasal nyamuk aedes kat situ . kalau tak , takkan la pegawai kesihatan datang . i mean , pegawai kesihatan tu bukan check rumah aku je , semua rumah dekat situ kott . actually , aku pon prnh kena demam denggi . haha , me and my mum . tapi , tak masuk hospital pon . just pergi ambil darah then balik umah . minum air kena cukup . ingat lagi , ayah beli air hundred plus yg botol besar tu , banyak gila . tapi , memang letih la time demam denggi tu . 

haha , dah lari tajuk ni . tiba2 teringat kawan aku . haha , harap kau cepat2 sembuh . amin ~ :')


Someday , everything will make perfect sense . So , for now laugh at the confusion and smile through the tears . Keep reminding yourself and believe that everything happens for a reason :)



Layout by ohfudge!. Colours from Colourlovers. Font from Google Web Fonts.