Prologue.
For she is his poet and he is her poetry - Lang Leav x

weee , esok dah start sekolah *sigh* :'( boleh tak kalau nk cuti lagi , disebabkan kat sekolah terlampaulah boring . huaaaaa , tak best . except berbual dengan bffs . selain daripada tu , meaningless . haha , letih-letih je bangun awal sedangkan kat rumah boleh tidur , kat sekolah tak boleh even tak buat apa-apa pon , melepak , makan , gossip je kije budak zaman sekarang . ngeeee :P

so ? my point is , , , , , sekolah tak pernah best . KECUALI , time sekolah rendah . gila best . takkan sesekali ku lupa . haha , kenangan pahit , manis , masam , masin , semua ada . cakap je nk yg mana . haha . ingat lagi time sekolah rendah , semua cikgu kenal aku , yer la , sekolah tak ramai budak kan , so , semua jd rapat . darjah 6 ada 2 kelas je , aku kelas first . kononnya , kelas first tu budak2 pandai la *memang pandai pon . HAHA :D

then , selepas hbs UPSR , rasa bebas gila . heeee , cikgu bagi je nak buat apa2 pon , asalkan rational la , of course . ingat lagi kenangan main bola dengan budak2 lelaki . girls v.s boys . patut ke ? dah la diorang menang , haha . yer la , girls mana pandai main bola lebih2 lagi aku . memang kaki bangku sungguh . TRW pon x tahu . teka2 Terengganu , sebab 'T' kat depan . tengok2 The Red Warrior , hahahha . sekali lagi la malu + nak tergelak >.< #TRW pon x tau , apa nak jd dgn aku ni ? haihh , ketinggalan zaman -.-

then , time sekolah rendah , tak rasa terkongkong sangat kalau nak dibandingkan dgn sekolah menengah . budak kecil lagi kan , cikgu pon percaya kat kitaorg . huuuuu , , nak balik ke zaman sekolah rendah . mesty best . dengan kawan2 , yang sentiasa ada disisi . boys , girls , sama jer time kecik2 dulu . takder yg lebih , takder yg kurang . haha #iye la sangat :P then , kecik2 dulu biasa la tu 'aku minat kau , kau minat aku' . pasangan yg feymes time sklh rendah dulu , Abu ngan Mimi . entah la camner diorg sekarang . aku ? aku x feymes pon , hahah . aku nerd . bajet bajet , orang macam aku , nerd ? ada org percaya ke ? xD

okay , that's me . asal post benda je , mesty panjang , ada jer idea2 bernas . hahaha . kesimpulannya , sekolah menengah tak besttttttttttttt . haha , sekolah rendah jauh lebih best ! yeah , saper sokong sila follow blog aku yer #sempat lg promote . hahah :3

P/S ; nak sangat upload gambar , tapi , belum edit lagi . sabar yer , memandangkan sekolah dah nk buka kembali , lambat la sikit >.<
once you learn how to die , you learn how to live - Mitch's

Layout by ohfudge!. Colours from Colourlovers. Font from Google Web Fonts.