Prologue.
For she is his poet and he is her poetry - Lang Leav x

okay , now baru aku perasan . blog aku ni mcm diary aku . except tak detail sangat2 . oh mai , what have i done ? idea idea idea , where are you ? oh boringgg . una baru balik dr Singapore . and , bawa balik baju t-shirt . ada 3 pilihan , warna purple , hitam and grey ? cuba teka saya pilih warna apa . kalau saper dapat teka , maknanya dia teman sehati sejiwa saya . #karutss . time nak pilih tu , punyalah lama . oh shot , nak yang mana satuuu :/ last2 aku pilih warna grey . wahaha , what happen with me yg sebelum ni tergila2kan warna purple ? bye-bye purple , welcome grey :D

yeyy , streamyx dah boleh guna . sblm ni , guna broadband punya la lembappp . ala , macam siput tuh la :3 sekarang dah guna streamyx balik , dah boleh dengar lagu , download citer . ngeh ngeh . tak sabar nak pergi kl . rasa terseksa mengadap facebook hari-hari and terpaksa tahan perasaan yang campur berbaur ni . please please cepatla esok . even pergi kl je , i don't care as long as boleh pergi jauh dari facebook .

know what know what ? aku rasaaaa letih ? yeah , letih . dengan semua benda karut ni . maybe it's time for me to move on la . and yeah , untuk yang ni , memang aku maksudkan . move on means move on . bukan maksudnya menyerah kalah . sometimes you have to stop hoping for something that you know won't happen :) weee , berdebar buka sekolah . belajar fizik dengan cikgu tuh . ya tuhan , biarlah aku faham , aku tanak tertekan pula . okay , i made my decision , aku nk masuk pbsm ! wish me luck ^^

P/S : rinduuuu Pipah , ahli G.A , budak2 Abim batch 08 , Farah and semuaaa orang ! *mmuah mmuah :3



Layout by ohfudge!. Colours from Colourlovers. Font from Google Web Fonts.