Prologue.
For she is his poet and he is her poetry - Lang Leav x
hellooo :3 finally , aku sampai kat rumah . hehe , berada di kl selama 3 hari . so , memang tak online la n aku bersyukur sebab boleh bertahan selama 3 hari . yeyy , boleh slow2 dah deaktivate fb . rasa nak deactivate fb n buat fb baru , hanya add atau approve org yg aku kenal je . hehe . we'll wait and see yaw .

time kat kl , pergi Mid Valley , tengok citer Journey 2 : The Mysterious Island yang 3D punya . dapat seat yang depan sekali sebab seat lain unavailable dah . time beli tiket tuh , mujur tinggal 3 seat lagi . the last seats , huhu . so , aku , ada ngan kuya tengok citer tuh while una tengok citer Underworld : Awakening sebab dia dah tengok citer journey 2 dekat jb central . okay , so tu jer la post pasal berada di kl . haha , wait . ada lagi . pergy rumah mak sedara , pergi tengok ara yg dok dekat uitm puncak alam .

ok , tu baru habis post pasal berada di kl . aku mls tulis panjang2 , ngeh ngeh . and , iqah dok dekat Mesir skrg . x aci ouhhhh . mesty best , weee . okay , nk pergi dulu . tengok citer The Tourist . chow chow babeh :*

Layout by ohfudge!. Colours from Colourlovers. Font from Google Web Fonts.