Prologue.
For she is his poet and he is her poetry - Lang Leav x
weee , hallo guys ! kenapa mood saya happy ? alhamdulillah kan , berkat doa kawan aku sorang ni . hak hak , kita tengok setakat mana anda mampu bertahan . macam farah kata , ego jah tu . hek elehsss . oh ye , pukul 9 tadi baru balik dr rumah maksu besoh . haha , tok sedara aku . dia buat 'ngekoh' untuk cucu dia . huhu , apa kena mengena dgn aku ? entah la , pergi je la sbb ayah suruh , hew hew .

saya belum packing barang2 . mak sudah merepek . huk huk , tunggu jap , sikit jeee lagi . yeeee , padan muka kau . urffhhh , rasa kesian juga tapi kau deserve dengan semua ni slps sakitkn hati aku . kau yg suruh aku janji kan ? rite , sekarang aku dah kata , jangan kau sesekali menyesal ! tahu tak , sakit hati dengan kata2 kau . what ? tunggu aku pilih ? hello , ingat aku murah sngt ke nk pilih2 then selepas tak suka buang . aku bukan macam tu okay . even kalau aku dah berubah , aku takkan buang orang macam tu . aku takkan , DON'T ever say that to me again . seksa hati aku tahu tak ? seksa . :'(

okay , aku tahu kau terseksa dengan aku juga . tapi , aku lagi terseksa . aku rasa kau ego . ego dengan perasaan kau . fine , teruskan dengan keegoan kau . jangan sesekali menyesal and tarik balik kata-kata kau . semoga kau bahagia and jangan sesekali menyesal . please , jangan . even aku nak sangat kau menyesal tapi aku tanak kau terseksa .

ok , dah malam . memang malam pon . haha , nak packing barang . byeeee syg-syg semua . ngeh ngeh :*

P/S : JANGAN MENYESAL .



Layout by ohfudge!. Colours from Colourlovers. Font from Google Web Fonts.