Prologue.
For she is his poet and he is her poetry - Lang Leav x
hai . ngeee , baco blog farah takdi , tupey kesian ko tyn . huk huk . sero doh x kekal lamo , sebab x hau la . tp , memey sie la ko tyn . hurm , laki gitu bukey boleh cayo pon , saba jah la .

tadi , kecek nge mak psl kisoh zamey2 dulu . huu , sedak nyohh dok dunia zaman dulu . keluar pon x takut . lonih , nk tubik maley2 x selamat , pagi x selamat doh apatah lagi malam . banyak jenayah . zaman dulu , nasi lemak sepuluh sen jah . air dale 5 sen gitu . masuk muzium 50 puluh sen . time maley2 , mak kato gy tgk ctow dekat rumah orang kaya , pah kumpul rama2 tgk tv hitey putih . sedakkkk , zaman berubah , semakin maju . key sedak kalu boleh gy zaman dulu . between past and future , i choose past :3 zaman dulu tak moden po lonih . budok2 kecik zamey dulu main masok2 jah pandai , lonih pandai main komputer . hak hak , aku ler tuu , takpo . aku besa doh , xD

 err , ai selaso nk gy kl . mak oyak x yoh gy skula . pi gak ayah suruh , dio nk suruh pokcik zaki hntr . haha , bia betol . hufhh , x sanggup x sanggup . pah pujuk , yeyy . boleh ikut sekali gy kl . mujur mujur . and , aku beci mu ! bakpo sokmo wat aku gerey . x pehey tahu dok ? xpehey gapo mu nk bena . macey nk wat aku beci ko mu . apa motif mu , aku ada ramai peminat ? tunggu aku pilih jah ? eh , gapio dio bena mu nk eh ? gerey gerey , x hbs2 lagi ko wat aku sedih ? for once , boleh dok kecek jujur nge aku . gapo mu nk bena ? :(

Layout by ohfudge!. Colours from Colourlovers. Font from Google Web Fonts.