Prologue.
For she is his poet and he is her poetry - Lang Leav x
i guess i have to be strong . berapa kali cakap nak jadi kuat . sebelum ni mampu bertahan tapi tadi , no . tak mampu . you know , setakat mana kita pendam perasaan sakit hati , dendam , atau benci , lama-2 tetap akan 'BOOM' . tetap akan meletup . orang kata , kalau pendam lebih baik . me ? no , i don't think that way . bagi aku , kalau pendam lagi menyeksakan . kalau pendam , tak kongsi dengan best friend , tak rasa nak memekik ke ? kalau boleh , aku nak memekik setiap masa tahu tak ? biar semua ni ghaib . hilang , disappear , tak pernah wujud , perasaan pon tak sakit hati . perasaan benci pun tader . perasaan sedih pon tader . jadi normal .

aku terlupa bahawa sekuat mana aku mencuba , aku tetap akan gagal . yes , aku dah give up and maybe . aku tak akan bangkit kembali dah . bila berhadapan dengan situasi macam ni , aku rela give up dari sedih tak menentu macam orang gila . sekarang aku rasa keperitan yang seseorg rasa apabila rasa dirinya tidak dihargai sedangkan yg lain sangat dihargai . mungkin aku berhak untuk rasa apa yang mereka rasa .

no one will understand . mereka tidak alami apa yang aku rasa . mereka hanya boleh bersimpati . aku menanti . sampai bila semua ni akan berakhir . dengan berakhir semua ni , tidak akan ada lagi rasa benci , sakit hati , cemburu , sedih dan sebagainya . Tuhan , cepatlah berakhir . dan bila tiba saatnya , semua ini berakhir , aku berharap akulah manusia yang paling gembira di atas dunia ini . ameen . 
A smile can hide everything . when you're sad , you get upset , and then you smile , people will believe that nothing's going wrong with you . and , it repeats and repeats till you can't stand it anymore and only tears will be your company . i will be strong :>

Layout by ohfudge!. Colours from Colourlovers. Font from Google Web Fonts.