Prologue.
For she is his poet and he is her poetry - Lang Leav x
hari ni gilaaa best . actually , semalam laaa memandangkn skrg pukul 12 lebih . hok hok . pagi tadi , pergi klinik dengan hajar , zeenat and hanan . x masuk kelas . ngahaha . takper , cikgu tak masuk pon . kalau buat kerja sndr , potpet potpet jer org pompuan ni . hehe . sampai kat klinik tuh , sambil2 tunggu hajar , aku hanan ngan zeenat berbual . haha . semua nama kitaorg sebut . bukan mengumpat tapi yg lebih tepat bercerita . ngeh ngeh . bla bla bla , sampai 2 jam tnggu hajar . slps tuh , pergi beli jambu , pau , air . makan banyak gila . sedakk ^^

actually , cerita biasa je tapi entah la , kalau dok dengan kawan2 , rasa bahagia sampai penghujung nyawa . tersangatlah best . memang best sangat2 masa bersama dengan kawan2 . tak kira , kawan rapat atau tak . not to mention , aku kawan ngan semua org . i'm not the type yg memilih kawan . asalkan kawan tuh baik , jujur , tak hipokrit , dah cukup bagi aku :)

okay , ignore my face , haha . sheldooooooooo -.-

aku sayang dan setia kepada kawan2 aku . weee , sayey sek2 mu belako . haha , Girls' Avenue paling pentim :')



Layout by ohfudge!. Colours from Colourlovers. Font from Google Web Fonts.