Prologue.
For she is his poet and he is her poetry - Lang Leav x
Hey :') nak citer pasal hari ni . tadi time balik sekolah , sengaja nak balik pukul 2 sebab nak berderak kt kbmall ngan kakak2 and adik2 aku . btw , Yani bertanding badminton hari ni . macam mana la result perlawanan ? haihhh , berdebar tapi it's okay , yani pro dalam badminton so no worry la :) mintak2 dapat no.1 even Yani dari Rumah Biru , heee . 

then , ayah sampai pukul 2 setengah kt depan mmp , and aku nampak my two sisters tader dlm kereta sbb my dad should ambil mereka kt sklh rendah . aku pon tanya la , mana ada ngan kuya ? ayah pon kata , balik tadi lagi lah . slps tu , ayah kata , rasa-2nya diorg dah pergi Kbmall . okay , time tu hati aku rasa nak meletup . i guess korang mesty fikir , alaaa kbmall je , boleh pergi tiap2 hari . but no , hari ni la hari last sekali boleh berderak dgn kak aku Tiqah as dia akan balik ke UK hari Sabtu ni and i was like aku kena ikut juga pergi kbmall hari ni even terpaksa missed watching my friend's tournament . 

but , slps ayah aku kata camtu , yg diorg dah pergi kbmall , aku senyap je dlm kereta . ayah tanya soalan , aku tak jawab , memang sepatah haram aku tak ucap . then , sampai kat rumah , tengok-2 ada lagi kereta Along and hati aku rasa legaaaaa gila-2 sebab diorg tak bertolak lagi . masuk dlm bilik tu , tiba-2 air mata mengalir . rasa sebak gila-2 kott . my dad has always being nice to us . okay , i shouldn't ignore him time dok dlm kereta tp aku tak bolek control emotion aku . so , reason air mata aku mengalir ? i have no idea . tiba-2 jadi sebak and perasaan jd bercelaru .

so , you guys know aku emo and blablabla but the truth is you guys know nothing about me . so , shut your mouth up and don't say bad things about me . tatatititutu :3


Layout by ohfudge!. Colours from Colourlovers. Font from Google Web Fonts.