Prologue.
For she is his poet and he is her poetry - Lang Leav x
i thought i could be somebody else 

petang tadi , sebenarnya nk pergi tuisyen Math Q . punya la penat lelah , besuuu (bersungguh-sungguh) nak pergi  . gila laaaa , punya la habis duit aku sebab beli makanan seguni . punya la letihh . hahaha . . okay , selepas pukul 2 tu , tunggu Bielah kat Taman Karisma ngan Fatini sbb bielah ada meeting UBKK . gila kuat aku membobel . slps tu , pergi bazar , pergi solat kat situ . kitaorg punya la kalut takut2 x sempat msk kls . aku nak jatuh tangga nak dekat 2 kali . fatini pon sama . gelabah gila , memang careless . 

then , pukul 3:15 pergi dekat tuisyen tuh (dekat dgn Hotel Flora) , tengok2 x buka . cissss . gila letih . duit pula habis banyak sebab kes beli makanan terlampau banyak sbb takut lapar . gila gila . haha . then , tini pon kol la no tuisyen Math Q . bielah yg berckp . mula2 kol , anak dia angkat . bielah pon tanya , "ni tuisyen math Q ke" ? anak dia pon kata , "tak , ni rumah cikgu nasir (cikgu yg mengajar math Q)" . slps tuh , bielah kata la yg nk ckp cikgu nasir sebentar anak dia pon kata sebentar kott . pastu , ada sorang pakcik naik motor berhenti depan tuisyen tuh . dia pon tanya "ni nk msk tuisyen ke" ? aku , tini ngan bielah ni memang muka blur . dalam hati masing2 kata , "saper dia nih" ? then aku pon tertubikss , "ni cikgu oe" ? haha . dia pon kata yes . okay , aku hampir nak tergelak . dah la time tuh bielah sdg kol rumah cikgu nasir tuh , tengok2 cikgu tuh dok depan mata . hahaha . slps tu , tanya la tuisyen ntk budak form 4 bila . dia pon kata la , blablabla . mujurr dia dtg lau tak msty kitaorg x tahu bila tuisyen ni beroperasi . hek hek .

slps tuh , aku pon singgah dekat mcd ngan tini . bielah tunggu mak dia kat bank . sampai kat mcd tuh , beli yg simple2 je sbb kenyang terlajoks dan lajoks . sambil2 tgk citer TV3 . best la juga . pastu pergi sekolah balik . hehehe , berbual ngan hanan + yani . kan best kalau aku ni yani . dia just sooooooooooooooooo nice , dah la bijak . aku nak jd macam dia . dia , tak marah kat orang langsung biar kawan dia buat dia sedih , dia still jaga hati kawan dia . dia tak senang jatuh cinta , dia just , nice . huk huk .

pah , HAHA . nak suko weh . kecek kelate pulok la . hom homm . aku bahagio . aku bahagio . aku bahagio . cukup 3 kali la deh lebih afdal . haha , bahagia ? mu tak tahu pon apa erti bahagia bagi aku so jangan sesekali buat kesimpulan yg aku bahagia . jangan . thanks sbb sebelum ni sudi jd saing aku . mu x prnh pehey . huk huk . i get it . status aku tuju ko mu :P baco la deh . bo la Qis bo . setakat ni padey . haha . jadi budok happy pulok . x sey sedih2 . last2 saing2 jugokk hok lagi bermakno . thanks sek mu sbb wat aku hepi :') 


but i guess i'm still me after all this 




Layout by ohfudge!. Colours from Colourlovers. Font from Google Web Fonts.