Prologue.
For she is his poet and he is her poetry - Lang Leav x
hey. so result spm dah keluar. setelah sekian lama menanti, dalam pukul 1 setengah tadi, result baru diumumkan. result kak aku? well, memang la tak seperti yang dia expect tapi bersyukur la tu. dia ambil 12 subjek. dapat 6A+ 5A dan 1B+. B+ dia fizik. okay. so memang susah gila la spm skrg. gred semua dah naik. macam mana aku nanti??

and aku pon ada dalam dewan time result keluar. tak masuk kelas. taper, cikgu pon tak masuk. lol. aku tengok gelagat senior2 yang nak ambil result. ada yang gelak ketawa, yang tertekan. selepas result diumumkan ramai laaa senior yg menangis. sedihh kot time tgk mereka menangis sampai aku pon jadi takut sngt2 nk ambil spm tahun depan. parents kata ambil 10 subjek cukup dah.

tahniah kepada kak2 and abang2 yang dapat result cemerlang. yang tak dapat result gempak pon, sabar la. mungkin Tuhan bagi rezeki lain. gagal sekarang tak semestinya gagal selama2nya. asalkan ready untuk struggle, InsyaAllah Tuhan akan bagi. Tuhan kan ADIL :>

Layout by ohfudge!. Colours from Colourlovers. Font from Google Web Fonts.