Prologue.
For she is his poet and he is her poetry - Lang Leav x
You know sometimes life can be so challenging. oppss sorry terlupa nk bg salam atau say hai. to be honest i miss my old friends. you know friends yg aku syg sngt2 and aku anggp dia mcm adik aku sndr. bnyk kott kenangan dulu. ada org kata `kenangan dulu jgn diungkit kembali. tapi yes. kdg2 ia hadir tnp dipaksa dn diduga. who's to blame?

and kdg2 terserempak kwn lama dkt pusat bandar. tapi sama2 kekok. padahal dlm hati punyalah nak tahu perkembangan dia. tgk kwn lama aku dulu pemalu slps tu xlayan pompuan. tgk2 baru-baru ni terjumpa dia dgn girlfriend dia. aku terkejut kott mcm mana seseorg boleh berubah dgn cpt. inilah manusia.

nak cakap psl lain terkeluar psl lain. haha. actually nk ucap goodluck kat kak aku. esk kan dah ambil result spm. msty berdebar kan. result yg akan membawa ke masa depan kita. so goodluck sis! kalau tak dapat seperti yg nk diharapkn, redha je la. msty ada hikmah disebalik semua ni:-)

Layout by ohfudge!. Colours from Colourlovers. Font from Google Web Fonts.