Prologue.
For she is his poet and he is her poetry - Lang Leav x
my my myyy. i miss my blog. i miss hearing this CNBLUE's song. i miss the smell of my blog (soooo wangi). i miss watching those snowflakes fell down. ahhhh, i miss everything! okay, okay. there're lots of things i want to bobel dalam bloggg cantik aku ni. bwahaha. tapi sebab banyak sangat, dah terlupa laa. adoiii -.- 

okay. first, aku nak cakap pasal Jubli Intan. mesti ramai orang tertanya-2 apa itu Jubli Intan? dan mesti ramai juga yang dah tahu apakah itu Jubli Intan and tak sabar-2 nak pergi. huhh. okay, Jubli Intan ni pesta sempena penubuhan 75 tahun sekolah MMP. MMP stands for Maahad Muhammadi Perempuan. and, Sultan Kelantan akan hadir juga. majlis ni akan berlangsung bermula esok, Jumaat hingga hari Ahad, iaitu esok, esok dan satu lagi esok ;p so, mesti la ramai budak sekolah pergi kan? i assume that's why budak MMP bersungguhhhh gila nak pergi karnival ni. and satu lagi reason sbb budak MML pon akan datang. MML sama macam MMP tapi yang belakang tu tukar jadi Lelaki. fyi, MML ngan MMP selalu digandingkan bersama. memang tak boleh lari. aku memang tak faham. and i think that's YUCK. gelii wehhh -..-

 so, aku dan geng2 GA dan 2 orang kawan baik aku yg lain, sibuk gila dua 3 hari, dok tolong cikgu pasal majlis ni. and, dah 2,3 hari geng2 aku tak masuk kelas. eleh, cikgu pon sikit je yg masuk. maklumlah, majlis ni grand kan. so cikgu pon grand jugak laaa. aku jadi tauke laminate kertas. gila pro dah laminate kertas ni. bangga laaa (Y)

 DONE. tanak tulis panjang2 takut orang tanak baca. hua3. eh eh, friend? girlfriend? boyfriend? sama je. aku sayey sek mu semo. rinduu la pulok ko saing2 lamo. sek mu sihat key? take care semuaaaa :D

RAJIN KAN? ADA CLASS GITU. BWAHAHAHA ><



Layout by ohfudge!. Colours from Colourlovers. Font from Google Web Fonts.