Prologue.
For she is his poet and he is her poetry - Lang Leav x
ehem ehem. apa khabar semua. hari ni sangat best. tak sia-sia aku pergi sekolah. dapat surat. makan banyak. dapat jumpa sultan and tengok senyuman baginda. wow, memang hari yang tak akan aku lupa (that's why aku tulis dlm blog, supaya when i'm getting old, aku buka balik blog ni and teringat balik ;p) actually aku tak nak pergi sekolah sebab sekolah aku hari ni memang SESAK gila. semua budak MML datang. memang sesak gila-gila. dah la berjemur bawah tengahari. rasa nak muntah, loya, pening kepala. huhhh.

tapi, sebaik tengok sultan datang, hati aku memang 'flattered'. haha :3 rasa sangat bahagia sebab jarang boleh nampak sultan depan-2. sultan memang humble sangat. pakai jubah putih, sandals yang simple sangat-2. time baginda nak naik kereta, baginda sempat bye-bye kat kitaorg yg beratur. memang riuh rendah time tu. nampak mudir senyum sampai ke telinga sebab bahagia sangat dapat cakap dgn Sultan Muhammad ke-5 ni :)

then, ada orang bagi surat. junior ehh. bukan senior. that's mean bukan surat cinta or what-so-ever. tapi terharu gila kott time baca surat tuhh. bergenang je air mata tak nangis pon. huhu. rindu gila dekat junior aku tuhh. tuhan tolong la jaga dia dgn baik. aku sayang junior aku. sampai bila-2 aku tetap sayang. Junior, memang manusia tak pernah lari dari membuat kesilapan. mungkin saya pon salah. dan mungkin awak juga salah. tapi memang saya dah maafkan awak. so, kosong-2 la eh :) senyum senyum :D

kay. tu je kott untuk hari ni. gambar? akan diuploadkan dr semasa ke semasa, bersabar semuaa. peace yawww (Y)

P/S :  you know how much i tried to leave the past and tried not to look back again. but when that moment came, i just couldn't stop feeling so guilty.  sorry.


Layout by ohfudge!. Colours from Colourlovers. Font from Google Web Fonts.