Prologue.
For she is his poet and he is her poetry - Lang Leav x
em um amm. oh ye, sekarang musim exam jadi lemme talk about exam la. hari selasa start exam. cuba teka exam apa mula-mula? siapa pandai dia boleh jawab. haha. jk. saya exam subjek BM hari selasa. besttt sangat-sangat kott buat karangan bm. tapi, hari rabu lagiii best. karangan BI yang saya karang, tulisan memang hampeh. sebenarnya, tulisan saya cantik tapi sebab time tu sedang mengejar masa kan, so, faham-faham la. haha (angkat bakul sendiri). so far, exam BI la exam yang paling senang. i mean, buat karangan paling awesome. tak sabar nak dapat markah. cepat teacher, cepatt. kalau markah hebat, saya heboh-hebohkan, kalau saya senyap, maksudnya markah cukup-cukup telan je la eh? Lol :p

Oh yeee. Semalam birthday Ayah. Sweet 52 dah rupanya ayah aku. sambut birthday dengan pizza and kek. along belanja. untungla ada kak yang sudah bekerja. yey yey. semoga ayah sentiasa dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. Amin :') (doa la sekali weh, jangan baca saja). hihi :)

Eh, ada orang puji blog ni best la. kembang hidung sebentar. hadiah untuk anda tiada sebab saya miskin. lol. jadi, teruskan membaca and kalau saya bermurah hati, saya belanja anda coklat sepuluh sen sebutir. bereh? haha. aku tahu mu dok sengih time baco ni, key? Thank You sebab sudi jadi pembaca yang setia.



Layout by ohfudge!. Colours from Colourlovers. Font from Google Web Fonts.