Prologue.
For she is his poet and he is her poetry - Lang Leav x

Hello. nak tulis ke tak, nak citer ke tak eh? ahaa, as you all know, blog ni semakin lama semakin menjadi pendiam. saya pun tak tahu nak bagi ubat apa dah kat blog ni. ehem ehem. cerita minggu lepas. eh, bukan minggu lepas pun tapi hari khamis yang baru lepas dua hari ni.

So, it's all about Walkathon. Walkathon tak berapa menjadi untuk saya dan beberapa kawan saya yang lain. shit. tader apa-apa dah menyumpah. pelik. lol. seriously, rasa nak menangis pon ada hari tu. aku and Qiehah (who is a really supportive friend), memang nakkk sangat join Walk-With-Me. for what? entah. maybe kitaorg nak rasa experience yang baru. well, aku dah ajak kawan-kawan aku yang lain, tapi diorang ada excuses diorg masing-2 and i don't really care. haha. tiba hari Khamis, hari Walkathon tu, aku, qiehah, aimi and ammi pergi stadium berjalan kaki. aku and qiehah tak daftar lagi and kitaorg mati-mati ingat boleh lagi daftar hari khamis tu. tengok-tengok tempat perdaftaran dah tutup. okay, rasa dah berdebar sikit. selepas tu, ada beberapa orang manusia yang macam aku, baru nak daftar juga, pergi tempat perdaftaran tu. and memang frust nunggeng kot time tu. pergi tanya urusetia, diorang kata perdaftaran dah tutup.

round-round dekat medan tu, ternampak Mahs. dia pakai baju merah, baju Walkathon. okay, fine. tak adil langsung. sangat-sangat tak adil. so, aku dengan perasaan yang frust ni dengan some of my girls pergi solat dekat surau hospital perdana. and, betapa frustnya aku hari tu sampai tersilap pakai tudung kawan aku. okay, memang dah buta kott time tu sebab geram sangat. nak nangis kalau teringat balik. perit kot hari tu :'(

then, nak release tension pergi makan kfc. makan banyak sampai tak ingat dunia. dalam hati rasa nak menyumpah tapi sabarr. Ya Allah, letih kott hari tu, balik lewat kena potpet by my oldest sister sebab jalan jammed yang teramat sangat. pengajarannya, tahun depan masihhhhhh nak cuba join Walkathon and nak daftar awal-awal lagi. pengajaran ke tu? purffh, wtv. i'm tired already. baru balik kenduri kesyukuran. makan banyak perut dah kembung rasa nak tidur. Papai :3



Layout by ohfudge!. Colours from Colourlovers. Font from Google Web Fonts.