Prologue.
For she is his poet and he is her poetry - Lang Leav x

sobsob *lap air mata*. sebaknya rasa. huhu. tak pernah hati rasa sesakit ni. apa yang patut buat? siapa yang harus dipersalahkan? mungkin saya yang terlalu sensitif, mudah terasa dan emo. tadi sangat sebak. sungguh sebak. saya tak nak cerita terlalu detail. tapi, diringkaskan, saya rasa terpinggir tadi. sampai saya makan aiskrim yang orang belanja dengan mata yang bergenang. makan juga biar sakit hati pun time tu. kata Chipsmore, rezeki jangan ditolak.

tak adil. kenapa saya yang akhirnya sakit? tak adil. sangat tak adil. saya dah cuba sedaya upaya untuk jaga hati saya daripada disakiti tapi hati saya still sakit. saya yang terlalu mudah terasa. saya yang terlalu sensitif. okay, saya over. tahuu, tapi saya sakit. ini sangat tak adil. sampai hati seseorang pinggirkan kita macam kita ni tunggul batu. how could you? emonya saya, letih dah kott. tak suka jangan baca. okay, bye. 

Layout by ohfudge!. Colours from Colourlovers. Font from Google Web Fonts.