Prologue.
For she is his poet and he is her poetry - Lang Leav x
Well Hello. Sekian lama menyepi hurm what can I say? bukan tak nak taip tapi malas. actually, banyak je story nak story kan. tapi seperti saya kata, saya pemalas orangnya. okay, trial smu dah nak dekat and bila pikir balik I'm 16 now next year will be 17. oh mai, so old. I seriously don't wanna be old. kalau boleh kan nak stay sweet 16 je. sweet la sangat. tuih ._.


Tapi, bila fikirkan balik sekali lagi, tahun ni la tahun yang paling err err sikit. tahun lepas best juga sebab masih tak matang (macam la sekarang dah matched. lol) just tahun ni rasa entah la. pelik kot. tak macam tahun2 sebelum ni. you know, sekarang rasa semakin renggang dengan bff ever saya. renggang means like rasa jauh. far macam far far away tu. bukan jauh miles apart tapi jauh macam kosong. okay, whatever. my point here is, I just miss the way she used to be. the way she used to react, bukannya suka 'mapuh' orang atas muka sampai terasa and then tak minta maaf balik. I know, people are people and they make mistakes. saya pon banyak buat salah but when I saw her bad side, she's not the same anymore. 


And I could feel jurang antara ahli G.A. not that saya nak heboh2 kan pasal ni just nak share dalam blog ni. kalau dia baca lagi bagus so that she'd know how much I missed the old her. bukan saya seorang yg rasa anda berubah tapi ramai lagi. you've changed. and the last thing I want is to have you back. the old you. 

 we accept the love we deserve. xxx



Layout by ohfudge!. Colours from Colourlovers. Font from Google Web Fonts.